Volgers

zaterdag 22 november 2014

Het CreaWeekend in Rijswijk.

Harold Pietje de Huishaan heeft iets met rood.
Net als een stier valt hij het erg graag aan.
Hij bekijkt de boom eens goed 
en kiest dan een rood strikje uit om los te trekken.
Dit boompje is te zien in Rijswijk, daar ben ik voor de demo
"vilt en de stansen van Marianne Design".
Gisteren heb ik heel wat bezoekers blij gemaakt
en op goede ideetjes gebracht.
Veel mensen weten niet hoe goed je vilt kan stansen,
mits je maar vilt van een goede kwaliteit gebruikt.
Een trouwe fan heeft deze foto van mij gemaakt.
Komende week knoop ik mijn andere schortje weer voor, 
dan ga ik grote schoonmaak houden in mijn huisje.
Dat is echt hard nodig! 
Ik heb de afgelopen 3 weken zoveel uurtjes geknutseld 
om deze demo voor te bereiden.
Misschien tot straks in Rijswijk,
lieve groetjes hennie.



3 opmerkingen:

  1. Je staat er weer puik op tussen al je mooie creaties Hennie. Ik ben ook aan de grote poets want kon weken niet uit de voeten vanwege mijn rug maar nu zit ik hier heel tevreden moe te zijn en heb een super schone benedenetage met blinkende ramen en schone gordijnen! Volgende week de keuken, pfff wat een klus is dat maar dan kunnen we daarna weer volop aan de freubel moet je maar denken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien heb je het reuze naar je zin daar in Rijswijk Hennie, hele leuke foto....en jammer maar morgen ga ik niet naar Rijswijk ....maar naar de kerstbeurs in Den Bosch met manlief en een stel vrienden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT ZIET ER HET ER GEZELLIG UIT ZEG!
    GROETJES INEKE

    BeantwoordenVerwijderen